air suling vs air mineral

Pemerhatian & pemahaman aku yang sendeng tentang hidup, kehidupan dan air.
     

Links to Other Places

Link One
Link Two
Link Three
 
Monday, September 12, 2005

PEKAK vs MACHO

Kat opis aku, bebudak ni sumer tengah biol.

Mentang²lah tengah bulan sekarang ni.

Kekadang tu apa yang aku cakap, lain plak yang dorang dengar. Nak bagi contoh pun larni dah tak ingat. Tapi yang paling ketara kepekakan depa tu ialah aweks² yang dah berumah tangga ni. Especially yang baru dapat anak ni. Depa habaq satu wayar dah putuih setiap kali depa beranak. Sampai effect kat telinga ka?

Tapi kekadang aku pun sama macam depa gak. Lain orang habaq, lain yang aku dengaq. Mungkin masa tu tengah konsentrate tang kerja atau tengah mengelamun gamaknya. Teringat kata² kawan aku masa aku puji dia pasal kepekaan pendengaraan dia yang tahap fabulous gaban tu. Dia habaq, "Biar tak cantik (hensem), asalkan tak pekak".

Padan muka aku, norr?

posted by Jenderal Jendul at 10:57 AM

0 Comments:


Post a Comment

 
About Me
Name:
Jenderal Jendul
Location:
Shah Alam, Selangor Darul Maju, Malaysia

View My Profile

Previous Posts

Archives
2005-09-11
2005-09-18
2005-09-25
2006-02-05
2006-02-12


Powered by Blogger
     
optional footer
blogger template designed by savatoons web design.