air suling vs air mineral

Pemerhatian & pemahaman aku yang sendeng tentang hidup, kehidupan dan air.
     

Links to Other Places

Link One
Link Two
Link Three
 
Tuesday, September 20, 2005

PERCAKAPAN DOUBLE MEANING

Semenjak berkecimpung di dalam dunia PLU ini, aku dapat merumuskan beberapa perkara di dalam perbincangan yang 'tersirat disebalik tersurat' di antara seorang PLU dengan PLU yang lain, especially bila berjumpa selepas chatting di IRC atau YM! So Cik Gayah luar sana, sila faham ye bila ada orang yang borak dengan korang dalam bentuk speedo:

Laparlah = Aku memang lapar ni.
Ngantuklah = Aku memang mengantuk gila ni. Tapi sebelum kita projek seround, ndak?
Nak tengok wayang tak? = Selepas ni bolehlah kita projek.
I belanja u makan malam? = Lepas makan, bolehlah kita projek. Dah banyak abis duit speedo ko ni.
Boleh I call u nanti? = Selepas tu bolehlah kita projek.
(Di BB/Musictheque) Boleh I menari dengan u? = Selepas ini bolehlah kita projek.
Cantik seluar = Wow, besarnya bonjol!
Awak macam tensen je, biar saya urut = Aku nak raba ko!
Kenapa ni? = Nampak gaya tak jadilah projek malam ni.
Bosanlah = Nak projek tak?
Saya sayang awak = Jom projek sekarang. Gersang ni.
Saya pun sayang awak jugak = Jomlah, projek sekarang. Aku pun gersang.
Jomlah, kita bincang = Nak menunjuklah bahawa aku ni seorang intelektual dan mungkin lepas kita projek, occay?
Sudikah awak jadi bf saya? = Lepas ni jangan gatalĀ² nak ciktut dengan jejantz lain, occay?

posted by Jenderal Jendul at 11:10 AM

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...

I skim a lot of blogs, and
so far yours is in the Top 3
of my list of favorites. I'm
going to dive in and try my
hand at it, so wish me luck.

It'll be in a totally different
area than yours (mine is
about affordable seo services company)
I know, it sounds strange, but it's
like anything, once you learn more
about it, it's pretty cool.

If you don't mind, I'd really appreciate
being able to come back and get a
few tips and suggestions from you,
if that's alright, alright?

Thanks,
Tiffany Burrell
Keyword Queen!
ps. I confess, that's not my real picture! :-)

11:16 AM GMT+8  

Post a Comment

 
About Me
Name:
Jenderal Jendul
Location:
Shah Alam, Selangor Darul Maju, Malaysia

View My Profile

Previous Posts
PATRIOTISME SEMPENA MENYAMBUT HARI MALAYSIA
CITARASA vs TASTE
KERAJAAN LANGIT
PEKAK vs MACHO

Archives
2005-09-11
2005-09-18
2005-09-25
2006-02-05
2006-02-12


Powered by Blogger
     
optional footer
blogger template designed by savatoons web design.